Publicador de continguts


Presentada en societat la campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca"


24 / de juliol / 2013

La nova marca té com a objectiu posicionar la capital balear com a destinació turística urbana els 365 dies de l'any

Palma, 23 de juliol de 2013. El president del Govern dels Illes Balears, José Ramón Bauzá, i el batle de Palma, Mateo Isern, han presidit avui horabaixa l'acte de presentació de la campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca", que ha tingut lloc a la sala de l'Aljub del Museu Es Baluard.

L'esdeveniment ha comptat també amb la presència del tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar; el director general de Turisme, Javier Bonet, i una àmplia representació d'empresaris del sector turístic i els patrons privats de la Fundació.

L'acte ha comptat també amb la presència del fotògraf mallorquí Nando Esteva, autor dels originals de la campanya i els sis models protagonistes triats en el concurs "Vacaciones por la cara".

Cal recordar que el passat mes de març la Fundació va posar en marxa el concurs "Vacaciones por la cara", sota el lema "Passion for Palma de Mallorca", basat en la creativitat i l'originalitat, en què la participació ciutadana i les xarxes socials varen ser els autèntics protagonistes. Qualsevol resident de Mallorca hi podia aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya.

Es varen pujar a Facebook 418 fotos, de les quals es varen seleccionar les 30 més votades. Un jurat va triar 18 finalistes, que varen passar un càsting i es nomenaren finalment els sis guanyadors: Fernando Coccoz, Lody Méndez, Fran Muñoz, Aina Sureda, Toni Company i Alicia Herrero.

Mateo Isern ha agraït a tots els patrons i les empreses privades que hi han col.laborat i han fet possible que el projecte "Passion for Palma de Mallorca" sigui avui una realitat. La campanya té com a objectiu posicionar la ciutat com a destinació turística urbana els 365 dies de l'any.

El batle ha expressat la seva satisfacció pel resultat final i ha agraït de manera molt especial a Nando Esteva que s'hagi involucrat de manera altruista en el projecte.

Així mateix, Isern ha reconegut el treball realitzat per Yago Cachafeiro i la seva agència The Atomic Idea, en el desenvolupament de la campanya.

Per la seva banda, el tinent de batlia de Turisme, Álvaro Gijón, ha donat a conèixer els detalls més significatius d'aquesta campanya de promoció turística.

 Un dels objectius és conscienciar la població local sobre la importància del turisme per a la ciutat. Per aquest motiu, la campanya està protagonitzada pels ciutadans elegits a través del concurs "Vacaciones por la cara".

La campanya de marca "Passion for Palma de Mallorca" se centra en sis productes considerats claus per a la promoció de Palma com una destinació urbana, més enllà del sol i platja.

Cadascun d'aquests sis productes (cultura, gastronomia, esports, nàutica, golf i compres) s'associa, en les imatges de Nando Esteva, a un escenari representatiu:

Cultura: Fundació Pilar i Joan Miró.

Gastronomia. Moll Vell

Esports. Castell de Bellver

Nàutica. Badia de Palma

Golf. Son Muntaner

Compres. Plaça de la Reina

Es preveu que la campanya es desenvolupi en dues fases. Una primera, a partir d'aquest dimecres, a Palma i als principals nuclis turístics de Mallorca, aprofitant la major afluència de turistes pròpia de la temporada alta.

La segona fase de la campanya es desenvoluparà a partir de setembre i es focalitzarà en els principals mercats emissors: Espanya, Regne Unit i Alemanya.

L'objectiu és donar a conèixer les possibilitats de Palma com a destinació turística urbana i les possibilitats que ofereix la capital els 365 dies de l'any.

El pressupost total de la campanya de promoció s'aproxima al milió d'euros, si bé el desemborsament real és de 40.000 euros, exclusivament en impressió i instal.lació de suports publicitaris. La resta són aportacions publicitàries compromeses pels patrons privats de la Fundació, a més de ser fruit de la col.laboració desinteressada de totes les empreses i els professionals que, de manera puntual, s'han sumat al projecte de promoció turística de la ciutat.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023