Publicador de continguts


Palma presenta la seva primera línia de productes de marxandatge turístic


16 / d’abril / 2014

Álvaro Gijón destaca que "el cost per a les arques públiques és de zero euros i el 100% dels ingressos obtinguts per la FTPM 365 revertiran en la promoció turística de la ciutat"

Pedro Homar: "Aldeasa, El Corte Inglés, oficines d'informació turística i les principals botigues de souvenirs seran els primers punts de venda"

Palma, 16 d'abril de 2014.- El tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gjión, ha assistit aquest matí a la presentació de la línia de marxandatge de la ciutat. En l'acte, que ha tingut lloc a l'entrada principal de l'Ajuntament, el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar, i la directora de l'agència de publicitat Intelagencia, Rosa Simó, han donat a conèixer els detalls de la primera línia de productes oficials que es posen a la venda.

A la presentació hi han assistit també el director general de Turisme, Javier Bonet; el director regional d'El Corte Inglés, José M. Ramis de Otazua; i els patrons de la FTPM 365: Álvaro Middelmann, representant Air Europa; Antonio González, director general de Palma Aquarium, i Antoni Pons, representant Havas Media.

El passat mes de desembre es va formalitzar el contracte d'adjudicació a favor de l'agència de publicitat Intelagencia per un període de sis anys, prorrogables per un màxim de quatre, de la concessió de la llicència de la marca "Passion for Palma de Mallorca" per al disseny, producció, comercialització i distribució de productes promocionals i articles de regal.

Tal com ha explicat el gerent de la Fundació, a partir de dimarts es posa a la venda la primera línia de productes oficials de la ciutat, concretament 29 articles, que en aquesta primera fase es comercialitzaran en cinc punts de venda: Aldeasa, El Corte Inglés, tres botigues de souvenirs de Palma, (ubicades als carrers Almudaina, Unió i Antoni Maura) a més de les oficines d'informació turística.

En una segona fase, coincidint amb el Saló Nàutic de Palma, Homar ha anunciat que la FTPM 365 disposarà d'un estand en què es posaran a la venda els nous productes, concretament la gamma tèxtil, mentre que l'últim pas serà la venda en línia una vegada que estigui disponible el nou web de la destinació.

Homar ha destacat que es tracta d'un projecte "de cost zero, ja que ni l'Ajuntament, ni la Fundació hi realitzen cap aportació econòmica, únicament cedeixen la marca "Passion for Palma de Mallorca". Per això, la Fundació percebrà un cànon variable que s'anirà incrementant segons els anys". És a dir, els dos primers anys rebrà un 6% sobre les vendes, el tercer any un 7%, el quart un 8%, el cinquè un 9% mentre que el sisè any rebrà un 10%.

Per la seva banda, la directora de l'agència de publicitat Intelagencia, Rosa Simó, concessionària de la marca "Passion for Palma de Mallorca", ha indicat que tota la gamma de productes del marxandatge turístic és d'alta qualitat i que el 85% del seu producció s'ha realitzat a Espanya. Si bé en aquesta primera fase es presenten 29 productes, més les seves variants, colors i dissenys diferents, posteriorment se'n donaran a conèixer més (uns 20 aproximadament), corresponents a la gamma tèxtil, completant així tota la gamma de productes promocionals i articles de regal de la marca "Passion for Palma de Mallorca".

Per a finalitzar, Álvaro Gijón, que s'ha mostrat molt satisfet amb la posada en marxa d'aquesta primera línia de productes, ha reiterat que un dels elements diferenciadors del projecte és que "el cost per a les arques públiques és de zero euros i el 100% dels ingressos obtinguts per la FTPM 365 revertiran en la promoció turística de la ciutat". Així mateix ha agraït la presència de tots els patrons i ha convidat tots els ciutadans de Palma a convertir-se en "ambaixadors de la marca, bé regalant aquests productes o, fins i tot, utilitzant-los".

Data darrera modificació: 13 de març de 2023