Palma presenta davant un grup d'agents de viatges alemanys l'oferta turística de la ciutat en temporada baixa - Comunicació i Premsa
Palma presenta davant un grup d'agents de viatges alemanys l'oferta turística de la ciutat en temporada baixa
Aquesta activitat promocional es troba emmarcada en l'acord de col.laboració adoptat entre l'FTPM 365 i Hotelbeds
Palma, 19 de febrer de 2014.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, en col.laboració amb Bedsonline, el majorista d'acomodació exclusiu per a agències de viatges de TUI Travel Accommodation & Destinations, ha organitzat un viatge de familiarització per a un grup d'agents de viatges procedents del mercat alemany, que es desplaçaran a Palma del 19 al 22 de febrer amb el propòsit de donar a conèixer de primera mà la completa oferta de què disposa la destinació en temporada baixa, en nom de la seva desestacionalització.
Aquesta activitat promocional s'emmarca en l'acord de col.laboració adoptat entre FTPM 365 i Hotelbeds, la divisió global de distribució d'acomodació en línia de TUI Travel A & D, a la qual pertany la marca Bedsonline. L'acord permet a Palma tenir una presència rellevant en els principals esdeveniments de la divisió, així com participar a viatges de familiarització i trobades professionals amb l'objectiu de presentar la capital balear com una destinació city break als principals mercats emissors.D
urant aquests dies els agents de viatge tindran l'oportunitat de conèixer tant l'oferta cultural, gastronòmica, de compres i d'oci com l'àmplia i variada planta hotelera que ofereix la ciutat durant el mes de febrer. Dins el programa d'activitats es preveu que els agents de viatge visitin la Fundació Pilar i Joan i Pilar Miró a Mallorca, el Centre Cultural de Ses Voltes i el castell de Bellver.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023