Publicador de continguts


Palma impulsa la creació de noves rutes aèries en temporada baixa


20 / de maig / 2013

La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 s'ha fixat com a objectiu millorar i recuperar la connectivitat aèria durant l'hivern

Palma, 20 de maig de 2013.- Millorar i recuperar la connectivitat aèria durant la temporada baixa amb la finalitat d'augmentar el nombre de rutes amb els principals mercats emissors és una de les estratègies en què està treballant la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365.

Les Balears per la seva condició d'insularitat pateixen un gran desavantatge davant d'altres destinacions; per això l'Ajuntament de Palma, mitjançant la Fundació, atorga una major importància estratègica a les connexions aèries. La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 s'ha fixat com a objectiu contactar amb 20 companyies aèries que operen als principals mercats emissors per a informar-les dels recursos de què disposa la ciutat i de l'estratègia de crear nous productes que puguin ser atractius per als seus clients en temporada baixa.

Cal recordar que la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 va mantenir recentment una reunió amb els directius de la companyia britànica Jet2 amb la finalitat de fomentar noves rutes aèries a Palma. En aquest sentit la Fundació, de la mà d'AENA, té previst reunir-se pròximament amb més companyies, sempre amb l'objectiu de donar a conèixer la destinació i transmetre la voluntat de posicionar Palma com a destinació de city break durant els 365 dies de l'any.

L'Ajuntament de Palma, juntament amb AENA, el Govern de les Illes Balears, la Delegació de Govern, el Consell de Mallorca i la Cambra de Comerç, forma part del Comitè de Desenvolupament de Rutes Aèries de l'Aeroport de Palma, que té com a missió afavorir la creació de noves connexions entre Son Sant Joan i les principals capitals europees.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023