Publicador de continguts


Palma es dóna a conèixer al mercat italià com a destinació de city break


26 / d’octubre / 2015

De la mà de la Fundació Turisme, periodistes de prestigiosos mitjans coneixeran l'àmplia oferta de què disposa la ciutat del 29 d'octubre al 2 de novembre
Palma, 26 d'octubre de 2015.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, amb l'objectiu de promocionar la ciutat en temporada baixa com a destinació urbana, ha organitzat un viatge de familiarització dirigit a periodistes de prestigis mitjans italians com ara VDG magazine - i Viaggi del Gusto, Travel Quotidiano, Icon, D-La Repubblica, el diari Huffington Post i el canal en línia de l'agència de notícies Ansa.it, canale viaggi.
Concretament, del 29 d'octubre al 2 de novembre, 6 periodistes especialitzats en turisme urbà, cultural, gastronòmic i life style coneixeran de primera mà la completa oferta de què disposa Palma en temporada baixa.
Aquesta iniciativa, "que s'emmarca en l'estratègia que està desenvolupant la Fundació, pretén donar a conèixer a importants prescriptors la destinació al novembre i demostrar que durant l'hivern la capital balear és una ciutat ideal per a ser visitada", explica la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.
Així, durant la seva estada els periodistes convidats duran a terme diverses activitats, tant de tipus gastronòmic com cultural i d'oci, i coneixeran diversos espais d'art de la destinació.
Aquest viatge de premsa és fruit del treball conjunt de la Fundació Turisme amb l'Oficina Espanyola de Turisme a Milà, Air Europa i l'Agència de Turisme Balear, i compta amb la col.laboració del patró de la Fundació, l'Hotel HM Jaume III.
Així mateix, empreses i organismes han volgut sumar-se a aquesta iniciativa assumint per la seva banda els costs, com ara la Seu, el Museu d'Art Contemporani Es Baluard, l'Hotel Sant Francesc, el Mercat Gastronòmic Sant Joan i els restaurants Es Rebost, Taronja, Negre Mar i Bon Lloc.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023