Palma elegeix els sis protagonistes de la campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca" - Comunicació i Premsa
Palma elegeix els sis protagonistes de la campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca"
El fotògraf Nando Esteva iniciarà durant la setmana que ve les sessions fotogràfiques en què cadascun dels protagonistes il.lustrarà un dels productes estrella de la promoció turística de la ciutat
Palma, 16 de maig de 2013.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 ha finalitzat el seu procés de selecció per a l'elecció dels sis guanyadors del concurs "Vacaciones por la cara", protagonistes de la campanya de promoció turística de la ciutat "Passion for Palma de Mallorca".
El passat mes d'abril va tenir lloc la primera reunió del jurat per a la selecció dels protagonistes de la campanya. S'hi varen seleccionar 18 finalistes atenent els requisits administratius i tècnics exigits a les bases del concurs, així com un equilibri de sexe i edats.
Els finalistes varen passar un càsting individual a l'estudi de Nando Esteva, fotògraf mallorquí que durà a terme les imatges de la campanya. Esteva va voler fer una fotografia a cada un per a conèixer les seves aptituds davant la càmera i la seva espontaneïtat. Posteriorment, el jurat, després d'analitzar el resultat del càsting, va seleccionar els sis guanyadors, els quals, a més de protagonitzar la campanya de marca de Palma, han estat premiats amb un creuer per a dues persones per la Mediterrània.
Per la seva banda, el jurat s'ha mostrat molt satisfet amb el resultat obtingut i espera que la campanya sigui un veritable èxit.
Durant les pròximes setmanes es duran a terme les sessions fotogràfiques en què cadascun dels protagonistes il.lustrarà un dels productes estrella de la promoció turística de la ciutat. Les localitzacions seran diferents segons el producte. Així doncs:
1. Gastronomia tindrà lloc al Moll Vell
2. Cultura a la Fundació Pilar i Joan Miró
3. Golf a Son Muntaner
4. Compres a la plaça de la Reina
5. Nàutica a la badia de Palma
6. Per al producte Esports s'han triat dos llocs, el Portitxol i la Platja de Palma.
Cal recordar que el passat mes de març la Fundació va posar en marxa el concurs "Vacaciones por la cara", sota el lema "Passion for Palma de Mallorca", basat en la creativitat i l'originalitat i en el qual la participació ciutadana i les xarxes socials varen ser les autèntiques protagonistes. Qualsevol resident a Mallorca podia aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya i s'hi varen presentar un total de 415 persones.
El resultat del treball de Nando Esteva serà un original per producte, que es difondrà en suports de publicitat gràfica, opis, vinilats a la part posterior dels busos turístics nacionals i europeus de la companyia City Sightseeing, etc., així com publicitat en línia i exterior. Per la seva banda, la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 adquireix el compromís que el nom del fotògraf aparegui a tots els crèdits de la campanya publicitària.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023