Palma concentra aquesta setmana més de 60 professionals del sector turístic alemany - Comunicació i Premsa
Palma concentra aquesta setmana més de 60 professionals del sector turístic alemany

Álvaro Gijón destaca en la inauguració de l'FVW Workshop la consolidació de Palma com a destinació turística urbana els 365 dies de l'any
Palma 27 de març de 2015.- El tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, ha inaugurat aquest matí l'FVW Workshop, una important acció promocional de la revista alemanya FVW per a professionals del turisme. A l'acte hi han assistit també la directora general de Turisme del Govern, Montserrat Jaén; el director de l'Oficina de Turisme de Berlín, Manuel Butler, i el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar.
Aquesta activitat està impulsada per l'OET de Berlín i organitzada en col.laboració amb la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 i l'ATB (Agència de Turisme Balear).
A l'esdeveniment hi han assistit més de 60 professionals, entre els quals es troben els principals operadors turístics alemanys i responsables de les agències de viatge, així com periodistes del sector. Els assistents a la jornada tindran l'oportunitat de presenciar més de 10 ponències, que versaran principalment sobre els mercats aeris i la desestacionalització. Així mateix, durant aquesta setmana els assistents han comptat amb un ampli programa d'activitats amb el propòsit de donar a conèixer a aquests professionals la destinació i les possibilitats en matèria turística que aquesta ofereix.
Durant la seva intervenció, Gijón ha assenyalat que "aquesta trobada internacional suposa un esdeveniment de primer nivell per a la ciutat, el model d'organització constata la importància que atorgam a la cooperació publicoprivada per a dur a terme esdeveniments d'aquesta rellevància". I ha afegit que "sens dubte, es convertirà en un punt de partida per a establir les bases de futurs negocis per part d'empreses del sector turístic". En aquest sentit, el tinent de batlia ha destacat la importància que té el turisme alemany per a les illes, i ha ressaltat que l'any passat any aquest va representar el 30,5% del total de turistes que varen visitar les Balears.
El regidor ha explicat als assistents també la tasca que està duent a terme la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 amb l'objectiu de convertir la capital balear en una destinació urbana durant tot l'any, un treball que segons les seves paraules, "està donant els seus fruits, estam aconseguint que els professionals del sector turístic percebin la nostra ciutat com una destinació 365".
El propòsit d'aquest workshop és posicionar la destinació Palma i, en la seva extensió Mallorca, al mercat alemany i millorar les relacions comercials amb el propòsit d'incrementar el nombre de turistes alemanys que arriben a l'illa.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023