Microsoft i MkLab formalitzen la seva adhesió a la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 en qualitat de patrons - Comunicació i Premsa
Microsoft i MkLab formalitzen la seva adhesió a la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 en qualitat de patrons
GesHotels s'incorpora a l'FTPM 365 com a empresa col.laboradora
Aquestes noves adhesions confirmen que el model de la col.laboració publicoprivada és la millor fórmula per a gestionar de forma eficaç la promoció turística de la ciutat
Palma, 10 de abril de 2014.- El batle de Palma, Mateo Isern, ha signat aquest matí a l'Ajuntament el protocol de col.laboració de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 amb tres noves empreses: Microsoft, MkLab i GesHotels, que s'incorporen en qualitat de patrons i empresa col.laboradora, respectivament.
A l'acte hi han estat presents també el tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el director general de Turisme de l'Ajuntament, Javier Bonet; el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar; el director de Microsoft Innovation Center Tourism Technologies, (MICTT), Luis Bendito; la directora general de GesHotels, Carmen Tudela, i el director de MkLab, Laboratorio de Ideas, Jordi Cubain.
Amb aquestes annexions, la Fundació suma ja 30 empreses, a més de l'Ajuntament i l'Autoritat Portuària, que, igual que la resta, aportaran una part en efectiu i una altra en espècies, que serviran per a complir els objectius de la Fundació. Així mateix, la Fundació compta amb GesHotels i la Federació Empresarial Hotelera de Mallorca com a empreses col.laboradores.
MICTT dotarà l'FTPM 365 del desenvolupament tecnològic a les oficines d'informació turística municipals, inclosos els nous estands de l'aeroport. Per la seva banda, GesHotels aportarà a la Fundació estudis periòdics sobre la competitivitat de la destinació, l'efectivitat dels canals de promoció i venda, així com hàbits, motivacions i preferències de compra, mentre que l'agència de màrqueting i comunicació MkLab, Laboratorio de Ideas, col.laborarà aportant el seu coneixement en creativitat i estratègia de comunicació.
Aquestes noves adhesions no fan més que reforçar l'existència d'un interès per part del sector privat d'involucrar-se en la tasca de la projecció turística de la ciutat de Palma i que el model de col.laboració publicoprivada és la millor fórmula de treball per a gestionar de forma eficaç la promoció turística de la ciutat.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023