Publicador de continguts


Microsoft, Grup Ges i Màrqueting Lab, nous patrons de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365


3 / de febrer / 2014

Mateo Isern assenyala que "s'està aconseguint professionalitzar la promoció turística i que si funciona es deu principalment al fet que està allunyada de qualsevol intencionalitat política"

El gerent de l'FTPM 365, Pedro Homar, anuncia l'inici aquest proper dijous de les accions promocionals encapçalades pel batle en els principals mercats emissors

Palma, 31 de gener de 2014.- El batle de Palma, Mateo Isern ha presidit avui la sessió extraordinària del Patronat de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 que s'ha celebrat a la Fundació Pilar i Joan Miró. L'acte ha comptat amb la presència del tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, el gerent de l'FTPM 365, Pedro Homar, el director de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet, així com nombrosos regidors de Cort i representants del món empresarial i turístic que formen part del Patronat.

Un dels principals punts que s'han abordat a la reunió que s'ha mantingut aquest matí, ha estat la incorporació de tres nous patrons: Microsoft, Grup Ges i Màrqueting Lab.

Microsoft Innovation Center dotarà l'FTPM 365 del desenvolupament tecnològic a les oficines d'informació turística municipals, inclosos els nous estands de l'aeroport. Per la seva banda, Grup Ges aportarà a la Fundació estudis periòdics sobre: la competitivitat de la destinació, l'efectivitat dels canals de promoció i venda, així com, hàbits, motivacions i preferències de compra. Mentre que l'agència de màrqueting i comunicació Màrqueting Lab col.laborarà aportant el seu coneixement en creativitat i disseny.

Durant la seva intervenció, el batle s'ha mostrat "molt satisfet" pel bon funcionament de la Fundació. Ha destacat que "s'està aconseguint professionalitzar la promoció i que si funciona es deu principalment al fet que està allunyada de qualsevol intencionalitat política". Així mateix, Isern ha manifestat que "durant aquests gairebé dos anys hem estat capaços de transformar la ciutat, d'activar l'economia i generar llocs de treball" .

En el transcurs de la reunió, el gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha informat sobre l'inici imminent dels viatges de presentació de la destinació en els principals mercats emissors. Concretament, aquest dijous, una delegació, encapçalada pel batle de Palma, es desplaçarà a Londres per a reunir-se amb els principals operadors turístics i companyies aèries, sent aquests, Thomas Cook, TUI, Cosmos & Monarch, Easy Jet i Jet2. Així mateix, es realitzarà un esdeveniment de presentació de la destinació a l'hotel Me, davant els màxims responsables dels mitjans de comunicació del mercat britànic. A dia d'avui, ja s'han confirmat més de 60 professionals del sector.

Aquesta acció promocional es durà a terme també a Estocolm durant el mes de març, Berlín a l'abril i Moscou al maig.

Per a finalitzar, el batle de Palma ha agraït a tots els patrons i els col.laboradors de la Fundació les seves aportacions i coneixements, que reafirmen una vegada més que "anam pel bon camí i que entre tots ho aconseguirem".

Data darrera modificació: 13 de març de 2023