Mateo Isern inicia a Londres la campanya de promoció turística internacional de Palma de Mallorca - Comunicació i Premsa
Mateo Isern inicia a Londres la campanya de promoció turística internacional de Palma de Mallorca
El grup de feina, encapçalat pel batle, es reunirà amb els màxims responsables dels operadors turístics i les aerolínies TUI UK, EasyJet Holidays, Jet2, Cosmos-Monarch Travel Group i Thomas Cook UK
Palma, 5 de febrer de 2014.- El batle de Palma, Mateo Isern, acompanyat pel tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el director general de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet, i el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar, inicia a Londres la primera fase de la campanya de promoció turística internacional amb el propòsit de promocionar Palma com a destinació urbana de city break els 365 dies de l'any.
Així mateix, el batle estarà acompanyat en aquest viatge, també, per dos patrons de l'FTPM 365, Álvaro Middelmann, representant Air Europa, i Luis del Olmo, representant Melia Hotels International.
Aquesta iniciativa es troba emmarcada dins el projecte de canvi d'estratègia de promoció turística que desenvolupa l'FTPM 365 als principals mercats emissors.
Durant dos dies, el grup de feina encapçalat pel batle té previst mantenir reunions executives amb els màxims responsables dels operadors turístics i companyies aèries més influents del mercat britànic amb l'objectiu de presentar-los els nous productes de què disposa Palma i propiciar d'aquesta manera la comercialització de la destinació en temporada mitjana-baixa. Així doncs, durant el matí de dijous hi ha prevista una reunió amb el director executiu de TUI UK. Posteriorment tindrà lloc una trobada amb el director general de la companyia aèria i operador turístic EasyJet Holiday.
Pel que fa a l'agenda de divendres, el grup de feina es reunirà amb Jet2 Holidays i Cosmos-Monarch Travel Group. Així mateix, es preveu tornar a Londres l'11 de març pròxim, de camí a Estocolm (segona parada de la campanya) per a reunir-se amb Thomas Cook i Thomas Cook Fly.
En el marc d'aquestes reunions, el batle de Palma realitzarà dijous horabaixa a l'hotel Me de Londres una presentació en la qual mostrarà Palma com a destinació global, capaç d'atreure turisme més enllà dels mesos d'estiu. A la trobada es donaran cita més de 70 professionals del sector turístic i els màxims responsables dels mitjans de comunicació britànics. Aquesta acció promocional ha estat possible gràcies a la col.laboració de l'Oficina Espanyola de Turisme de Londres i de Meliá Hotels International.
La campanya de promoció turística internacional continuarà els pròxims 13 i 14 de març a Estocolm, els 3 i 4 d'abril a Berlín, i acabarà a Moscou el 7, 8 i 9 de maig.
Aquesta iniciativa complementa la promoció que du a terme l'FTPM 365 a les fires turístiques, com ara la World Travel Market de Londres, la ITB de Berlín, la MIT de Moscou i FITUR a Madrid. Per altra banda, la Fundació desenvoluparà l'estratègia de comunicació publicitària i de relacions públiques durant aquest 2014.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023