Mateo Isern constata la bona predisposició de les aerolínies britàniques a comercialitzar Palma deu mesos a l'any - Comunicació i Premsa
Mateo Isern constata la bona predisposició de les aerolínies britàniques a comercialitzar Palma deu mesos a l'any
Jet2 Holidays i Cosmos-Monarch Travel Group reconeixen que Palma té un bon producte i es comprometen a treballar amb l'FTPM 365 amb l'objectiu d'allargar la temporada turística
Palma, 7 de febrer de 2014.- El batle de Palma, Mateo Isern, ha conclòs avui divendres la seva agenda de reunions amb els màxims responsables d'operadors turístics i companyies aèries britàniques amb el propòsit de promocionar i allargar la temporada turística de Palma.
Isern, juntament amb el seu equip de treball, format pel tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, el director general de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet, i el gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, Pedro Homar, Álvaro Middelmann, representant Air Europa, i Luis del Olmo, representant Melia Hotels International, han seguit avui amb la seva agenda de treball, després de les trobades mantingudes ahir amb els directius de l'operador turístic TUI UK i els màxims responsables de la companyia aèria EasyJet.
Així doncs, avui s'ha reunit amb la directora general d'Airports & Tourism Organisations de Jet2, Janice Mather, i amb el director general del nou operador turístic Jet2 Holidays, Peter Kearns. Posteriorment, el grup de treball, ha mantingut una trobada amb el president de l'aerolínia Monarch i l'operador turístic Cosmos Travel Group, Hugh Morgan, així com amb el seu director general, Phil Boggon.
En ambdues reunions, Isern ha donat a conèixer la tasca que està duent a terme la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 en la projecció i la imatge exterior de Palma com a destinació turística urbana diferenciada. En aquest sentit, Isern ha destacat als executius que actualment Palma està treballant per a aconseguir una temporada turística de deu mesos i ha expressat el seu desig que les dues companyies estudiïn la possibilitat de comercialitzar Palma durant la temporada mitjana- baixa, concretament iniciant els seus vols a partir del 15 de febrer i mantenint-los fins a finals de novembre.
Per la seva banda, tant els responsables de Jet2 com de Monarch i Cosmos Travel Group, s'han mostrat molt receptius i han reconegut que Palma té un bon producte, alhora que s'han compromès a seguir treballant en la mateixa línia i promocionar de manera conjunta la destinació fora dels mesos d'estiu.
Així mateix, en el marc d'aquestes reunions, el batle de Palma ha realitzat a l'hotel Me de Londres una presentació en què ha mostrat Palma com una destinació global capaç d'atreure turisme més enllà dels mesos d'estiu. Un enclavament que combina les característiques de 'sol i platja' amb les de city break pròpies d'una destinació urbana, on sector públic i iniciativa privada treballen mà a mà per a dotar la capital mallorquina d'una oferta capdavantera, de qualitat, imaginativa i diferenciada. A la trobada s'han donat cita professionals del sector turístic, així com els màxims responsables dels mitjans de comunicació britànics.
Aquesta acció promocional ha estat possible gràcies a la col.laboració de l'Oficina Espanyola de Turisme de Londres i a Melia Hotels International.
La campanya de promoció turística internacional continuarà els propers 13 i 14 de març a Estocolm, 3 i 4 d'abril a Berlín, i acabarà a Moscou el 7, 8 i 9 de maig.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023