Publicador de continguts


La participació ciutadana i les xarxes socials se sumen al llançament de la marca "Passion for Palma de Mallorca"


8 / de març / 2013

El tinent de batlia de Turisme, Álvaro Gijón, ha presentat avui horabaixa a Palma Aquarium la nova campanya de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 amb la col.laboració dels twitters i blocaires més influents

La Fundació llança el concurs "Vacaciones por la cara", on qualsevol resident de Mallorca pot aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya

Palma, 8 de març de 2013.- El tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, ha presentat avui horabaixa a Palma Aquarium el llançament de la nova campanya de marca de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, un esdeveniment que ha comptat amb la presència dels twitters i blocaires més influents de l'illa, que han anat informat en temps real a través de les xarxes socials de les característiques d'aquesta campanya. Álvaro Gijón, qui ha estat acompanyat pel director general de l'àrea, Javier Bonet, i el gerent de la Fundació, Pedro Homar, ha explicat que sota el lema "Passion for Palma de Mallorca" la Fundació ha elaborat una campanya que, segons les seves paraules, "està basada en la creativitat i l'originalitat amb uns costs molt reduïts, on la participació ciutadana i les xarxes socials es converteixen en els autèntics protagonistes".

Tal com ha explicat el primer tinent de batlia de l'Ajuntament de Palma, la Fundació, mitjançant la xarxa social Facebook (www.facebook.com / passionforpalmademallorca), ha posat en marxa el concurs "Vacaciones por la cara", on qualsevol resident de Mallorca pot aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya, la qual està basada en els productes turístics de la ciutat: Cruises, Shopping, Culture, Gastronomy, Sailing i Sports. Per això les fotografies hauran de mostrar el participant practicant allò que més l'apassioni de Palma de Mallorca, sempre dins els productes turístics esmentats. En aquest sentit, Gijón ha puntualitzat que "les fotos triades seran les que millor transmetin entre totes les candidates la veritable "Passion for Palma de Mallorca".

Cada guanyador/a del concurs, rebrà un premi que consistirà en 1 creuer de 5 a 8 dies per la Mediterrània per a dues persones, amb sortida des de Palma de Mallorca.

Gijón ha indicat que els objectius que persegueix la Fundació amb aquesta iniciativa són:

- Conscienciació del ciutadà, implicant el resident a Mallorca, de la importància del turisme per a la ciutat de Palma de Mallorca durant els 365 dies de l'any i fer-lo sentir prescriptor de la seva terra.

- Donar a conèixer al futur turista el potencial de Palma de Mallorca i totes les activitats que es poden dur a terme a la ciutat. Cultura, gastronomia, compres, sailing, esports, creuers...

- Obtenir sobretot una gran repercussió en les xarxes socials.

Durant la presentació ha tingut lloc la primera "Palma Tuit Race", que ha donat el tret de sortida al concurs. El twitter que publiqui amb el hashtag #vacacionesporlacara i aconsegueixi el major nombre de tuits, retuits o clics a l'enllaç de Facebook, entre el dia 8 i el 17 de març, guanyarà un viatge a Berlín.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023