Publicador de continguts


La Fundació Turisme presenta un projecte promocional al Consorci Borsa d'Allotjaments Turístics


25 / de juliol / 2017

Joana Maria Adrover anuncia la posada en marxa dediferents campanyes de màrqueting i accions promocionals per a reforçar laprojecció i la imatge exterior de Palma com a destinació en temporada baixa 

La Fundació llançarà un nou concurs de fotografia per acontinuar ampliant el seu banc d'imatges

Palma, 24 de juliol de 2017. La regidora de Turisme, Comerç i Treball,Joana Maria Adrover, ha donat a conèixer aquest matí en roda de premsa elsdiferents projectes en els quals està fent feina la Fundació Turisme. A l'actehi ha estat present també el gerent de la Fundació, Pedro Homar.

En primer lloc, la regidora ha volgut explicar el projecte que ha elaboratla Fundació, el qual consisteix a redissenyar i actualitzar el web turístic amés de crear productes i valorar-los en suports en línia i fora de línia. L'objectiués consolidar les estratègies per productes, desenvolupar els seus continguts,ordenar la informació i comunicar-la millor fomentant un turisme responsable isostenible per a Palma.

Pel que fa al web, es redissenyarà i s'actualitzarà amb nous missatges,fotos i productes, alhora que es valorarà entrar en la comercialització i la vendade producte turístic des de visitpalma.com. Així mateix, la imatge dels elementsde comunicació i promoció serà redissenyada i s'afegirà un nou producte: Palmaper a famílies.

Aquesta iniciativa correspon a la convocatòria pública per a la selecciódels projectes d'inversió i de les actuacions per a la millora de l'ofertaturística de la destinació que ha ofert el Consorci Borsa d'AllotjamentsTurístics. En aquest sentit, Adrover ha volgut destacar que si bé la Fundaciócompta amb una partida pressupostària, ha sol.licitat una ajuda de 165.977,16 €.

Així mateix, la regidora ha anunciat que la Fundació, en la seva estratègiade promoció turística posarà, en marxa una campanya de màrqueting al mercat nacionalorientada al client final. Es tracta d'un projecte que forma part del Plad'actuació de la Fundació i té una partida pressupostària de 15.000 €.Concretament, aquesta acció té com a finalitat mostrar tots els productesestratègics de Palma, així com promocionar la ciutat com a destinació urbana al'hivern.

L'objectiu és generar conversió, és a dir, aconseguir reserves per a ladestinació. Adrover ha destacat que amb aquest projecte no es persegueix tantuna campanya de branding "pur idur", sinó que el que es pretén és, sobretot, captar clients. El principalmissatge és convèncer que Palma és una escapada perfecta a l'hivern: bonatemperatura, ciutat oberta tot l'any, etc.

En aquesta mateixa línia, Adrover ha assenyalat que la Fundació, tal com vafer l'any passat, posarà en marxa una campanya de comàrqueting amb Jet2holidaysal mercat britànic amb el propòsit de reforçar la projecció i la imatgeexterior de Palma com a destinació turística urbana en temporada baixa. Aquestapermetrà unir esforços per tal de promocionar la presència activa de Palma alRegne Unit, així com augmentar la coneixença de la ciutat entre els turistesbritànics. El cost total dela campanya és de trenta dos mil euros del qual assumirà Jet2holidays lameitat.

Per a acabar, la regidora ha recordat que la Fundació continuarà assistinta les principals fires turístiques com ara WTM a Londres, ITB a Berlín i Fitura Madrid amb el missatge de Palma com a destinació de temporada baixa. Aixímateix, ha assenyalat que s'està treballant en la segona fase de Palma per a tothom,un projecte que s'inicià l'any passat i que té com a propòsit entendrel'accessibilitat com a producte transversal de la Fundació i integrar-lo dinsla seva estratègia.

Per a finalitzar, Adrover ha anunciat que la Fundació té previst llançar elsegon concurs de fotografia amb la finalitat de continuar ampliant el banc d'imatgesde la ciutat.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023