La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 tria les rutes de Bellver per a il·lustrar el producte Esports - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 tria les rutes de Bellver per a il·lustrar el producte Esports
Pedro Homar destaca que "comptar amb un fotògraf de la talla de Nando Esteva és un honor i un gran privilegi per a la ciutat"
Palma, 27 de juny de 2013.- Bellver ha acollit avui la sessió de fotos que la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 du a terme per a la seva campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca". En aquesta ocasió, ha estat el torn al producte Esports.
Per això, s'han triat com a escenari les diferents rutes que poden fer-se en bicicleta pel bosc de Bellver. Per a l'activitat d'avui, Nando Esteva, fotògraf de la campanya, ha triat, entre els sis guanyadors, la benjamina del grup, Aina Sureda, per la seva "frescor, joventut i espontaneïtat davant la càmera, a més de ser perfecta per a representar el producte Esports", com ha declarat Esteva.
Per la seva banda, el gerent de la Fundació Turisme, Pedro Homar, ha felicitat Nando Esteva pel seu guardó al concurs internacional Prix de la Photographie de París, PX3 2013. El mallorquí ha obtingut el primer premi en la categoria de fotografia publicitària, amb el seu darrer treball Punk Food. A més, la seva sèrie Fusteria de marisc ha rebut una menció honorífica per part del jurat d'aquest prestigiós certamen.
En aquest sentit, Homar ha declarat que "comptar per a la campanya de promoció turística de la ciutat amb un fotògraf de la talla d'Esteva és un honor i un gran privilegi". Així mateix, el gerent ha tingut unes paraules de gratitud cap a Nando Esteva, "per la seva gran professionalitat i sobretot per involucrar-se d'aquesta forma en el projecte". I és que Esteva posseeix àmplia experiència professional en el món de la publicitat, i en els darrers anys s'ha endinsat amb èxit en la realització de projectes artístics de caràcter personal. Tant aquesta faceta artística com la seva tasca publicitària han estat reconegudes amb importants premis nacionals i internacionals.
Pedro Homar s'ha mostrat molt satisfet amb "el rumb que du la campanya" i ha avançat que serà durant el mes de setembre quan s'iniciï "una potent campanya de difusió als mercats d'origen com el Regne Unit i Alemanya, si bé a l'agost es donarà a conèixer a tots els nuclis turístics de Mallorca".
Data darrera modificació: 13 de març de 2023