La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 reserva dos milions d'euros del seu pressupost per a atendre propostes de nous projectes - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 reserva dos milions d'euros del seu pressupost per a atendre propostes de nous projectes
La FTPM 365 aprova les bases de la convocatòria pública per a integrar nous esdeveniments al Pla d'actuació de 2014
La Comissió Executiva de la Fundació dóna llum verda a la posada en marxa de la targeta turística de la ciutat, Palma Pass
Palma 19 de setembre de 2013.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 ha celebrat avui per primera vegada la seva Comissió Executiva a la seu d'un patró i no a l'Ajuntament com era habitual fins ara. Concretament, la reunió ha tingut lloc a les oficines d'Iberostar, després del compromís assolit en la comissió del passat mes de juny. A partir d'ara, la Fundació celebrarà les seves comissions executives a les diferents seus dels patrons que conformen la Fundació.
A la cita hi han assistit el tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el gerent de la Fundació, Pedro Homar; el director general de Turisme, Javier Bonet, així com, patrons públics i privats de la Fundació.
La Comissió Executiva celebrada avui capvespre ha servit per a donar conformitat entre altres temes, a l'aprovació de la convocatòria pública de col.laboracions en espècie per a esdeveniments que contribueixin a la promoció turística de la ciutat de Palma. Aquesta iniciativa permet a la Fundació reservar dos milions d'euros del seu pressupost anual, tot això amb la finalitat d'atendre propostes de nous projectes complementant així les activitats calendaritzades i integrant diferents esdeveniments al seu Pla d'actuació de 2014. Es tracta d'una iniciativa sense precedent a la Fundació. Cal recordar que la FTPM 365, gràcies a l'aportació dels patrons que la conformen, disposa d'un pressupost anual de sis milions d'euros destinat íntegrament a la promoció turística de la ciutat.
Mitjançant aquesta iniciativa la Fundació donarà suport i col.laborarà en aquells esdeveniments, activitats i projectes que ajudin a combatre l'estacionalitat de la destinació i, per tant, contribueixin a atreure visitants durant tot l'any, especialment en temporada turística mitjana i baixa. Amb això, la Fundació dóna compliment al compromís de dotar la ciutat d'esdeveniments i activitats per tal de consolidar Palma com una destinació de city break i convertir-la en una ciutat oberta, moderna, cosmopolita, durant els 365 dies de l'any .
Durant el transcurs de la reunió, el tinent de batlia, Álvaro Gijón, ha explicat que la Fundació col.laborarà en els diferents projectes sempre que compleixin una sèrie de requisits. En aquest sentit, Gijón ha destacat la importància que té el fet que els esdeveniments o activitats se celebrin any rere any consolidant-se així en el calendari d'activitats de la ciutat i que tinguin lloc durant els mesos de menor estacionalitat turística. Així mateix, l'edil ha assenyalat que aquests esdeveniments han d'assolir una repercussió tant a nivell autonòmic i nacional com internacional, amb l'objectiu de promoure la presència activa de la destinació en el mercat turístic.
La Comissió Executiva ha aprovat també els plecs per a l'adjudicació del servei d'edició, gestió i comercialització de la targeta oficial turística de la ciutat, Palma Pass. Es tracta d'un producte encaminat a unificar l'oferta turística de la ciutat. Amb la seva posada en marxa la Fundació dóna compliment a la seva estratègia de posada en valor dels recursos turístics de la destinació.
Un altre dels punts que ha comptat amb l'aprovació dels membres de la comissió ha estat la col.laboració entre el Col.legi Sant Josep Obrer i la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 per al desenvolupament de pràctiques formatives d'alumnes.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023