Publicador de continguts


La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 reforçarà la seva imatge al mercat nacional i a l'escandinau


12 / de desembre / 2014


L'FTPM 365 avança en la seva estratègia de comunicació nacional i internacional de 2015

Palma 12 de desembre de 2014. La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 ha duit a terme avui la seva darrera sessió de la Comissió Executiva de 2014. En aquesta ocasió, la reunió ha tingut lloc a la seu de Balears Consignataris Tours, SL (BC TOURS), després del compromís assolit de dur a terme aquestes reunions a les diferents oficines dels patrons que formen la Fundació. Cal recordar que la darrera reunió fora de les dependències municipals va tenir lloc a la seu de Balearia Eurolíneas Marítimas, SA.

A la cita, hi han assistit el tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el director general de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet; el gerent de la Fundació, Pedro Homar, com també patrons públics i privats de la Fundació.

La Comissió Executiva està formada per un total d'11 membres; 6 per part de l'Ajuntament de Palma i 5 en representació de la resta de membres, de manera que s'hi troben plasmats cadascun dels diversos subsectors turístics a través d'un delegat de caràcter rotatori, per ordre de sol.licitud d'entrada a la Fundació. El mandat té una durada de sis mesos.

Aquesta serà la darrera reunió dels membres del sector privat: Riu, Balearia, BC Tours i Viajes Soltour, els quals seran substituïts a la pròxima sessió per Arabella al sector hoteler; Air Berlin al de transports, Viajes Sidetours al d'operadors turístics i Grup TRUI al sector d'oci i oferta complementària, els quals passaran a formar part durant els pròxims mesos d'aquesta Comissió.

Així mateix, durant la trobada d'avui s'han aprovat els concurs de projectes per a la contractació del servei de relacions públiques i comunicació exterior a Espanya i a Escandinàvia, i s'ha donat compte, entre d'altres temes, de l'estat de diferents projectes que desenvolupa la Fundació, com ara la targeta oficial turística de la ciutat "Palma Pass" i el nou portal web de promoció turística de la destinació.

Les pròximes setmanes es publicaran els corresponents anuncis de licitació al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Diari Oficial de la Unió Europea en relació amb el concurs de projectes d'Escandinàvia. En aquest sentit la Fundació, tot i no ser obligatòria la seva publicació en aquest darrer, ha decidit enviar l'anunci a l'Oficina de Publicacions Oficials de les Comunitats Europees per tal de donar una major transparència als concursos, i per a ampliar-ne la cobertura i obtenir-ne una major difusió, tal com ja va fer en el seu moment respecte d'aquests mateixos concursos al Regne Unit i a Alemanya.

A través de les agències seleccionades la Fundació ha iniciat el seu desplegament en el mercat britànic i alemany, al qual aviat s'afegiran el nacional i l'escandinau, amb la finalitat de difondre la imatge, les activitats i els esdeveniments més destacables de Palma en aquests dos mercats principals per a la destinació.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023