La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 obre el procediment per a la concessió de la targeta turística Palma Pass - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 obre el procediment per a la concessió de la targeta turística Palma Pass
L'empresa concessionària disposarà de tres mesos per a la posada en marxa del projecte
Aquesta iniciativa contribueix a perllongar l'estada mitjana del visitant a la ciutat
Palma, 14 d'octubre de 2013.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 ha anunciat aquest matí la publicació dels plecs per a la concessió de la targeta turística oficial de la ciutat, Palma Pass. A partir d'avui, qualsevol licitador té un període de 60 dies naturals per a presentar la seva oferta. Un cop finalitzat el termini i la posterior adjudicació, l'empresa concessionària disposarà de tres mesos per a la posada en marxa del projecte.
La targeta Palma Pass té com a principal objectiu unificar l'oferta turística de la ciutat. Es tracta d'una eina que aportarà avantatges tant per a l'usuari com per a la destinació. En aquest sentit, cal destacar que aquesta iniciativa contribuirà a prolongar l'estada mitjana del visitant a la ciutat, així com la posada en valor i la promoció dels recursos turístics de què disposa Palma. En definitiva, Palma Pass suposa un estalvi en temps i diners.
El projecte, com tots els que realitza la FTPM 365, no suposa cap aportació dinerària per la seva banda, ni per part de l'Ajuntament. Malgrat tot, la FTPM 365 percebrà un cànon de caràcter mixt, format per un fix i un variable, que s'anirà incrementant en funció de la venda realitzada. Els ingressos obtinguts es destinaran íntegrament a la promoció turística de la ciutat. La durada del contracte és de dos anys prorrogables amb dos més.En una primera fase, la targeta serà de 24 i 48 hores, a l'espera de veure com evoluciona el producte per a poder incloure altres modalitats. L'adjudicatari serà el responsable de dur a terme la negociació de tots els avantatges inclosos a la targeta. Aquesta inclourà com a mínim els serveis d'oferta cultural, de restauració i d'oci, així com serveis municipals, com ara Bicipalma, transport públic, accés a poliesportius municipals, etc.Cal recordar, que la darrera Comissió Executiva de la FTPM 365 va aprovar els plecs per a l'adjudicació del servei d'edició, gestió i comercialització de la targeta Palma Pass mitjançant un procediment obert.
Amb la posada en marxa de la targeta Palma Pass, la FTPM 365 compleix el seu compromís de millora de l'oferta turística de la destinació mitjançant la creació, el desenvolupament i la promoció de productes turístics diferenciadors.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023