La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 incorpora tres nous patrons - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 incorpora tres nous patrons
Amb l'entrada de l'RCD Mallorca, Low Cost Holidays i el Grup de Comunicació Serra la Fundació compta ja amb 30 membres
Palma, 18 de desembre de 2012. - El tinent de batle de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, ha informat de la incorporació de tres nous patrons: l'RCD Mallorca, Low Cost Travel Group i el Grup de Comunicació Serra, a través de les seves capçaleres Mallorca Magazine, Mallorca Daily Bulletin i Vesti Mallorca.
L'RCD Mallorca col.laborarà amb la Fundació en l'organització de campionats de futbol base i stages d'equips de primera divisió europeus perquè facin els seus entrenaments a la nostra destinació. Amb aquesta iniciativa l'objectiu de la Fundació és atreure no només els esportistes, sinó els seus acompanyants i familiars perquè visitin la ciutat i hi passin uns quants dies.
L'empresa Low Cost Travel Group, emissora de vacances turístiques a més de 15 països, ajudarà amb la promoció de les iniciatives de la Fundació a través de la seva potent xarxa de distribució. En aquest sentit, el Grup de Comunicació Serra farà el mateix mitjançant les seves capçaleres internacionals.
Amb aquesta annexió la Fundació suma ja 30 empreses, que igual que la resta aportaran 100.000 euros cadascuna, els quals serviran per a donar compliment als objectius de la Fundació. Aquesta adhesió confirma que hi ha un interès per part del sector privat d'involucrar-se en la tasca de la projecció turística de la ciutat de Palma i que la col.laboració publicoprivada és la millor fórmula de treball per a gestionar de forma eficaç la promoció turística de la ciutat.
Patrons:
La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 té caràcter mixt, amb capital i recursos procedents dels sectors públic i privat.
Per part pública, a més de l'Ajuntament de Palma, la Fundació compta amb la participació de Ports de les Balears, i del sector privat hi participen, com a patrons, Acciona Transmediterránea, Air Berlin, Air Europa, Arabella Hospitality Espanya, Balears Consignataris, Balearia Eurolíneas Marítimas, City Sightseeing, Inselradio, Dome Consulting Solutions, Unisport Consulting, Iberostar, Ibacar, Interbalear de Serveis de Gestió i Administració, Logitravel, Low Cost Holidays, Malla Publicitat, Media Planning Group, Melia Hotels Internacional, Orizonia, Palma Aquarium, RCD Mallorca, Riu, Sixt Lloguer de Cotxes, Thinkatomic Idea, TUI Travel Accommodation & Destinations, Grup Piñero, Grup de Comunicació Serra i Grup Trui Mallorca.
Cal recordar que el passat dijous dia 13 es va presentar el Pla d'actuació per a l'any 2013 i que va ser aprovat entre altres punts per tots els membres que constitueixen el Patronat de la Fundació. Aquest Pla tindrà com a missió desestacionalitzar i posicionar Palma com a destinació de city break.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023