La Fundació Turisme Palma 365 llança una campanya dirigida al ciutadà i al turista - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme Palma 365 llança una campanya dirigida al ciutadà i al turista

Elena Navarro destaca que aquesta acció és una crida a l'optimisme, a gaudir de tot el que ofereix la ciutat
La paraula protagonista de la campanya és GO!!
Palma, 9 de juliol de 2020. La regidora de Turisme, Sanitat i Consum, Elena Navarro, ha anunciat avui matí el llançament d'una campanya d'àmbit local desenvolupada per la Fundació Turisme Palma 365. Tal com ha assenyalat Navarro, "es tracta d'una oportunitat promocional que respon a la capacitat d'adaptació de la destinació, una acció dirigida tant al resident com al turista, amb to i estil molt cuidats i optimistes, i que explica que Palma està preparada per a ser la ciutat on el resident i el visitant tornin a començar".
Aquesta campanya ocuparà els suports publicitaris exteriors amb què compta la Fundació gràcies als seus patrons (opis); contribuirà així a la reactivació i la posada a punt de l'oferta de la destinació i dels ciutadans amb vista a l'arribada de visitants.
Navarro ha explicat que la paraula protagonista d'aquesta acció és GO!, una crida d'atenció a la positivitat, a l'optimisme. Anar sempre cap endavant i gaudir de tot el que ofereix la ciutat. Tant per al turista que hi arriba com per al qui viu aquí, mai deixa de sorprendre'ns. "Duim molt de temps amb ganes de poder sortir, i ara Palma està llesta i preparada per a nosaltres".
La campanya serà present a 82 opis de la ciutat des d'avui fins al pròxim 4 d'agost.
Aquesta iniciativa s'engloba en un paquet d'accions que la Fundació Turisme Palma 365 du a terme amb la finalitat de reactivar i rellançar turísticament la destinació durant aquesta temporada d'estiu. En aquest sentit, cal recordar la campanya de comàrqueting turístic per al mercat nacional llançada el passat 15 de juny, diverses trobades virtuals dirigides tant a la premsa especialitzada com a agents de viatge del mercat nacional, la participació en una trobada internacional sobre la recuperació mundial del turisme, etc. A més, la Fundació està acabant els plecs tècnics per a desenvolupar la creativitat i la compra d'espais de publicitat i venda per a l'execució de la campanya d'imatge i comunicació de Palma.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023