Publicador de continguts


La Fundació Turisme i TUI Travel presenten un pla de promoció amb l'objectiu d'allargar la temporada turística els 365 dies de l'any


11 / de novembre / 2013

Mateo Isern destaca que la col.laboració amb la divisió d'acomodació de TUI Travel, Accommodation & Destinations, suposa un gran impuls en la tasca de projecció turística que està desenvolupant l'FTPM 365

Palma, 11 de novembre de 2013.- El batle de Palma, Mateo Isern, en qualitat de president de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, ha visitat aquest matí la seu de TUI Travel Accommodation & Destinations. Isern ha volgut conèixer de primera mà el projecte elaborat per a l'FTPM 365 per Hotelbeds, la divisió global de distribució d'acomodació en línia de la companyia, amb la finalitat de promocionar la ciutat de Palma en temporada mitjana-baixa.

A l'acte hi han assistit també el tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón; el director general de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet; el gerent de l'FTPM 365, Pedro Homar; el director general de TUI Travel A & D, Joan Vilà, i el director general d'Hotelbeds, Carlos Muñoz.

Com a patró que és de la Fundació, Hotelbeds ha elaborat un pla de promoció i comunicació online i offline enfocat a la temporada mitjana-baixa, que correspon a la col.laboració en espècie que realitzen anualment els patrons.

La posada en marxa d'aquesta iniciativa permetrà a Palma promocionar-se a través de la xarxa de distribució d'Hotelbeds (www.hotelbeds.com), el líder majorista d'acomodació que ofereix servei a més de 100 mercats d'origen; Bedsonline (www.bedsonline.com), un web exclusiu per a agents de viatges a tot el món, i, finalment, Hotelopia (www.hotelopia.com), dirigida al consumidor final.

Per això, sota el paraigua de la campanya de promoció turística "Passion for Palma", la capital mallorquina disposarà de bàners promocionals de màxima visibilitat a cada un dels portals turístics esmentats anteriorment. S'hi publicaran els esdeveniments més destacats dins el calendari d'activitats de la destinació.

El projecte preveu, a més, un programa fora de línia que permetrà a Palma tenir una presència rellevant en els principals esdeveniments d'Hotelbeds, així com la participació en viatges de familiarització i trobades professionals amb l'objectiu de presentar la capital balear com una destinació city break als principals mercats emissors.

El batle s'ha mostrat molt satisfet amb l'aportació realitzada per TUI Travel A & D i ha indicat que aquesta col.laboració suposa un gran impuls en la tasca de projecció turística que està desenvolupant l'FTPM 365. En aquest sentit, el batle ha assegurat que aquest projecte conjunt és un clar exemple de l'alt nivell d'implicació per part de l'empresa privada i ha anunciat que des de la Fundació s'està treballant amb diversos patrons per a dur a terme la mateixa iniciativa.

L'aportació en espècie que ha realitzat Hotelbeds a l'FTPM 365 confirma una vegada més que la col.laboració publicoprivada és la millor fórmula per a gestionar de forma eficaç la presència activa i la projecció exterior de Palma als diferents mercats turístics, tant nacionals com internacionals. Així mateix, ratifica el propòsit de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 de promocionar la ciutat centrant els seus esforços en la temporada mitjana i baixa.

Per la seva banda, el director general de la companyia, Joan Vilà, ha comentat: "TUI Travel A & D és una companyia global que té la seu a Palma de Mallorca, ciutat a la qual comptam amb més de 1.700 treballadors. Estam encantats i orgullosos de tenir l'oportunitat de promocionar Palma com a destinació a Europa a través dels diferents canals online i offline del nostre negoci líder d'acomodació Hotelbeds, ja que és una ciutat amb grans atractius a nivell turístic, i una de les destinacions més demanades pels nostres clients."

Data darrera modificació: 13 de març de 2023