La Fundació Turisme i l'Autoritat Portuària de Balears acorden dotar de xarxa Wi-Fi el litoral del municipi - Comunicació i Premsa
La Fundació Turisme i l'Autoritat Portuària de Balears acorden dotar de xarxa Wi-Fi el litoral del municipi

La FTPM 365 incrementa el seu pressupost un 10% i manté al 2015 una estratègia continuista
Mateo Isern: "Encara que falti camí a recórrer per a aconseguir que Palma sigui una destinació 365, és més que evident que el projecte que es va iniciar fa tres anys està donant els seus fruits"
Palma, 03 de febrer de 2015. El batle de Palma, Mateo Isern, ha presidit avui el Patronat de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, que s'ha celebrat al museu Es Baluard. L'acte ha comptat amb la presència del tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, el gerent de la FTPM 365, Pedro Homar, el director de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet, així com regidors de Cort i representants del món empresarial i turístic que formen el Patronat. Un dels principals punts que s'han abordat avui ha estat l'acord de col.laboració entre la Fundació Turisme i l'Autoritat Portuària de Balears per a la implantació per fases d'una xarxa Wi-Fi al litoral del municipi de Palma, com els molls de Paraires, Ponent, passeig Marítim, moll Vell i la platja de Can Pere Antoni, que se sumaran al servei gratuït posat en marxa aquesta temporada turística a la Platja de Palma, on el resultat i l'acollida han estat tot un èxit.
Un altre punt tractat en el Patronat ha estat l'aprovació del pressupost i el Pla d'actuació de la Fundació. Pel que fa al pressupost, aquest s'incrementa un 10%, i ascendeix per a aquest 2015 a 6.120.000 €, dels quals 1.109.440 € corresponen a l'aportació dinerària i 5.010.560 € a l'aportació en espècies.
El Pla d'actuació té caràcter continuista ja que es repetiran un 80% de les activitats de dinamització i promoció duites a terme en l'exercici anterior. Segons paraules del gerent, Pedro Homar, "aquestes han ajudat a posicionar Palma com una destinació de city break, com demostra no només el flux turístic, sinó la imatge que els mercats emissors estan projectant sobre Palma".
Així mateix, Homar, que ha presentat l'avanç de la Memòria d'Activitats de 2014, ha ressaltat que "durant aquest any la Fundació no només ha complit el Pla presentat l'any passat, sinó que ha incrementat en un 32% el nombre d'actuacions".
A més, en aquesta reunió s'ha aprovat la publicació dels plecs per al concurs de gestió dels estands d'informació turística i enquestació de què disposa la Fundació a l'aeroport de Palma.
Durant la seva intervenció, el batle s'ha mostrat "molt satisfet" pel bon funcionament de la Fundació, i ha declarat el seu "total i absolut" agraïment als patrons que la conformen. I ha manifestat que "encara que falti camí a recórrer per a aconseguir que Palma sigui una destinació 365, és més que evident que el projecte que es va iniciar fa tres anys està donant els seus fruits". I ha afegit que "s'ha aconseguit professionalitzar la promoció, gràcies principalment, al fet que està allunyada de qualsevol intencionalitat política".
Data darrera modificació: 13 de març de 2023