Publicador de continguts


L’EMT Palma actualitza la marca per a fer-la més accessible i inclusiva


19 / de setembre / 2024

S’aplicarà a tots els elements i comunicació de l’empresa, inclosos els nous web i app, que estaran plenament operatius a partir de l’1 de gener de 2025


Palma, 19 de setembre de 2024.- L’Empresa Municipal de Transports de Palma (EMT) ha presentat aquest dijous l’actualització de la seva marca per a fer-la més identificable, inclusiva i accessible per a tots els ciutadans.
El regidor de Mobilitat, Toni Deudero, i el gerent de l’EMT Palma, Juanjo Elías, han presentat aquesta actualització de la imatge, que passa a anomenar-se “EMT Palma”.
Deudero ha explicat que la característica principal “és que combina el color blau del logotip original de l’EMT amb el verd, simbolitzant la transició cap a una mobilitat sostenible i de zero emissions”.
El procés d’elaboració de la nova identitat corporativa s’ha plantejat sota l’objectiu de “construir una marca fàcil d’identificar per a tots els usuaris, per la qual cosa, una de les prioritats a l’hora de desenvolupar-la, ha estat prestar especial atenció a l’accessibilitat visual, especialment cap a aquelles persones que pateixen daltonisme i dificultats d’accessibilitat cognitiva. Per això, s’ha millorat el contrast de colors entre la imatge i la paleta de colors que l’acompanya, amb composicions de text de fàcil lectura i iconografia d’acompanyament. A més, permet personalitzar i dotar d’identitat pròpia l’EMT Palma respecte d’altres EMT d’Espanya”.
El regidor ha afegit que “l’actualització de la identitat corporativa s’anirà implementant progressivament en tots els elements gràfics i de comunicació de l’empresa, com papereria, targetes, informació a les parades i cartelleria, als quals cal afegir l’actualització d’informació a totes les parades”. A més, s’aplica al disseny dels nous vehicles elèctrics que s’incorporin a la flota de l’EMT Palma”.
Com a complement a la nova imatge corporativa, l’EMT Palma llançarà una campanya de sensibilització amb el lema “Compartim la teva ruta”. Amb aquesta campanya, es volen posar en relleu els valors que l’EMT Palma comparteix amb els usuaris i els treballadors, així com els principis que guien l’acció de l’empresa a favor d’un transport públic de qualitat, accessible per a tothom i compromès amb el medi ambient.


Nova app i nou web
Toni Deudero ha lamentat els problemes puntuals que s’estan produint tant a l’app com al web i ha avançat que per a solucionar definitivament aquests problemes s’està treballant en el disseny d’una nova aplicació i pàgina web, d’acord amb la normativa d’accessibilitat. L’objectiu és aconseguir una millora en usabilitat, amb una navegació més intuïtiva, fàcil i que sigui assequible per a totes les persones de qualsevol edat.
El projecte inclou un nou sistema d’avisos, millor informació sobre parades, planificador de rutes i alternatives de mobilitat, així com preguntes freqüents i informació addicional. La previsió és que aquestes noves aplicacions informàtiques estiguin plenament operatives l’1 de gener de 2025.

 

Data darrera modificació: 19 de setembre de 2024