Jaime Martínez Llabrés lidera una acció comercial a Nova York juntament amb catorze empreses amb seu a Palma - Comunicació i Premsa
Jaime Martínez Llabrés lidera una acció comercial a Nova York juntament amb catorze empreses amb seu a Palma

Dia 19 tindrà lloc l’acte promocional a la Fundació Ángel Orensanz
L’esdeveniment, organitzat per la Fundació Turisme Palma 365, congregarà els turoperadors i mitjans de comunicació més prestigiosos del mercat americà
Palma, 14 de febrer de 2025.- El batle de Palma, Jaime Martínez Llabrés, acompanyat per catorze empreses amb seu a Palma, dues de les quals associacions que representen més de vuitanta empreses, viatjarà aquesta setmana vinent a Nova York per a assistir a l’esdeveniment promocional que la Fundació Turisme Palma 365 ha organitzat a la “Gran Poma”, amb el propòsit de donar a conèixer la capital mallorquina entre el mercat americà. Aquesta acció s’emmarca dins el Pla d’actuació de la Fundació per a aquest 2025.
Durant tres dies, Martínez, acompanyat pel tinent de batle de Turisme, Cultura i Esports, Javier Bonet; el coordinador de l’Àrea, Fernando Gómez de la Cuesta, i el gerent de la Fundació Turisme Palma 365, Pedro Homar, acompliran una extensa agenda de treball on, a més de l’esdeveniment de dia 19, mantindran reunions amb els turoperadors i mitjans de comunicació més rellevants del mercat americà.
Empreses
La comitiva municipal desplaçada a Nova York anirà acompanyada per les següents empreses: Hotels HM, Melià Hotels International, Aubamar, Summum Hotel Group, Essentially Mallorca, Grup IT Mallorca, ASHPAMA, Son Marroig, Arabella, RCD Mallorca, Valparaíso, Hyatt, Hotel Nakar i Hotel Santa Clara. Totes tindran l’oportunitat de mantenir reunions amb les empreses més representatives del sector turístic americà.
Esdeveniment de dia 19
Dia 19 tindrà lloc l’esdeveniment promocional a la Fundació Ángel Orensanz, situat al Lower East Side de Manhattan, un edifici que originalment era una sinagoga del segle XIX, la més antiga de la ciutat.
L’acte, al qual està previst que assisteixin 100 persones, començarà amb una taula rodona que versarà sobre Palma com a destinació turística i en la qual participaran els màxims responsables de Turespaña, Lonely Planet, així com United Airlines i Virtuoso, grup que integra agències de viatges especialitzades en turisme de luxe.
Seguidament, començarà una sessió de networking entre les empreses mallorquines desplaçades a Nova York, la comitiva municipal i els assistents locals. Hi han confirmat la seva assistència els mitjans Robb Report, The Independent i The Wall Street Journal, i Fodor’s Travel, Borello Travel & Tours, Altour, Travelsavers, Executive Global Tours, Tzell Travel Group i Cruise Planners, entre altres.
En finalitzar el tradeshow, el batle realitzarà una presentació de la destinació Palma, en la qual explicarà l’estratègia turística que està desenvolupant la ciutat per a consolidar-se com destí urbà i cosmopolita de primer nivell.
Presentació IV Festival Paco de Lucía Mallorca-Palma Flamenca
L’acte conclourà amb la presentació de l’IV Festival Paco de Lucía Mallorca, que tindrà lloc a Palma del 8 al 14 de març, seguit d’un concert d’alguns dels artistes que actuaran a Palma.
L’espectacle l’obrirà Maria Hein, artista revelació que ha rebut múltiples premis, que interpretarà al piano i la veu La dama de Mallorca. Seguidament, s’incorporaran Andrés Barrios i Yiyo al piano i ball acompanyats al calaix per Curro Conde Morente. Continuaran Kiki Morente, Carlos de Jacoba i Curro Conde Morente, que interpretaran una selecció de cançons del seu nou disc Azabache, que presentarà al Festival Paco de Lucía Mallorca.
Data darrera modificació: 19 de febrer de 2025