Publicador de continguts


El perfil corporatiu de l'EMT a Twitter aconsegueix els 1.500 seguidors


7 / d’octubre / 2013

A Facebook, l'Empresa Municipal de Transports frega els 1.000 contactes

La difusió en xarxes socials té com a objectiu comunicar als usuaris de forma immediata qualsevol notícia o incidència destacada en el servei de l'EMT

Palma, 7 d'octubre de 2013.- El nombre d'usuaris que s'han fet seguidors dels perfils corporatius de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) a les xarxes socials ha arribat als 1.500 a twitter i arriba quasi els 1.000 a Facebook. Des de l'abril de 2011, data en què l'EMT va iniciar el seu camí a les xarxes socials amb la creació de perfils corporatius el nombre d'usuaris que s'han fet seguidors ha experimentat un increment continuat, amb un creixement constant d'entre 60 i 80 seguidors mensuals.

Aquest augment és conseqüència de l'activitat de difusió sobre el servei d'autobusos urbans. El compte @EMT_Palma a Twitter ha publicat més de 1.000 piulades, i s'ha convertit en un espai on els usuaris poden assabentar-se de les novetats i incidències del transport, alhora que demanen informació, realitzen suggeriments o plantegen queixes. També des d'aquí es comparteixen notícies de l'empresa i s'avancen les novetats.

Per a l'EMT, les xarxes socials són una importantíssima eina de difusió d'aquelles notícies, incidències rellevants o informacions, que d'altra manera seria impossible que arribassin als usuaris amb la immediatesa que aquestes ofereixen. D'aquesta manera, els canvis de línies, serveis especials, incidències d'obres o accidents, que afecten de forma significativa la xarxa de transport, són traslladats als clients gairebé en el mateix moment en què es produeixen.

L'EMT compta també amb perfil a Facebook, amb una comunitat que arriba ja a les 1.000 persones, i té presència en altres xarxes socials com YouTube, des de les quals comparteix continguts audiovisuals amb els internautes.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023