El gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 destaca que "Palma necessita un palau de congressos" - Comunicació i Premsa
El gerent de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 destaca que "Palma necessita un palau de congressos"
Álvaro Gijón: "El que és important és ampliar el posicionament de la ciutat i convertir Palma en una destinació urbana de primer nivell"
El gerent de la institució publicoprivada, Pedro Homar, ha desglossat avui al VII Fòrum Ràdio Mallorca les línies estratègiques per a la promoció turística de la ciutat
Palma, 22 de gener de 2013.- El tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, ha assistit aquest matí a la setena edició del Fòrum Ràdio Mallorca on el gerent de la Fundació Palma 365, Pedro Homar, ha presentat les línies mestres del Pla d'actuació de la Fundació. L'acte, que ha tingut lloc al Castell Hotel Son Vida, ha comptat també amb la presència del director general de Turisme de l'Ajuntament de Palma, Javier Bonet, els portaveus dels grups municipals PSOE i PSM-IV-Exm, Aina Calvo i Antoni Verger respectivament, i el director regional de cadena Ser a Balears, Josep Roquer. També hi han estat presents membres del patronat de la Fundació, així com nombrosos professionals del sector turístic de l'illa.
Durant l'acte s'ha fet una menció especial a la tasca realitzada per la presidenta de la Federació Hotelera de Mallorca, Marilén Pol, que morí ahir dilluns, destacant la seva contribució al sector turístic de l'illa. El tinent de batlia, Álvaro Gijón, s'ha mostrat molt satisfet amb la presentació del Pla i ha assenyalat que aquest "conté pressupost i calendari" i ha afegit que la tasca més important que té la Fundació és "ampliar el concepte del que fins ara ha estat la promoció turística, volem que Palma a més de ser una destinació de sol i platja a l'estiu sigui considerada a l'hivern una destinació de city break, hem de posicionar-nos amb països com Alemanya, França, Regne Unit i països escandinaus, hem de convertir en una destinació urbana de primer nivell".
Durant la presentació el gerent ha explicat que la missió fonamental del pla és reforçar la projecció i imatge exterior de Palma de Mallorca com a destinació urbana diferenciada d'acord amb una oferta d'activitats diversificada, competitiva i de qualitat. Pedro Homar ha indicat que el Pla conté una sèrie d'actuacions noves, totes amb l'objectiu de desestacionalitzar la destinació i diversificar l'oferta. En aquest sentit, s'està treballant en la col.laboració de diversos congressos per a potenciar el turisme de reunions i ha declarat que per a això "Palma necessita un palau de congressos".
Una altra de les iniciatives que està duent a terme la Fundació és la creació d'un portal turístic de la destinació, visitpalma.com, amb la finalitat de facilitar al turista l'accés a tota l'oferta cultural i d'oci de la ciutat. Així mateix, el gerent ha revelat que "Palma es promocionarà en els mercats d'origen com la cinquena illa, però sempre sota el paraigua de l'Agència de Turisme de Balears, ATB". I ha anunciat que durant la fira Fitur, que tindrà lloc la setmana que ve, "Palma disposarà d'un estand propi".
Un cop finalitzada la presentació Pedro Homar ha respost a diverses preguntes realitzades tant pels presents al Fòrum com per seguidors a Twitter.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023