El centre musical Es Gremi explica a PalmaActiva les claus de la seva trajectòria i de la seva comunicació a xarxes socials - Comunicació i Premsa
El centre musical Es Gremi explica a PalmaActiva les claus de la seva trajectòria i de la seva comunicació a xarxes socials

Palma, 18 de juny de 2015. Pepe Bauzà, gerent d'Es Gremi, i Miguel Oliver i Toni Corona, de l'empresa de comunicació Beontop, han parlat avui a PalmaActiva sobre la trajectòria d'aquest centre musical i de la seva estratègia de comunicació. Bauzá ha recomanat als emprenedors que tinguin molt clara la visió del seu projecte: "Per a emprendre és fonamental saber on volem anar i com volem arribar-hi".
Per la seva banda, els dos experts en comunicació han destacat que "tots els projectes empresarials necessiten comunicar, la clau és definir com i què volem transmetre i això ho han de fer professionals".
La xerrada s'emmarca en el programa Mastercafé, una iniciativa de l'Ajuntament de Palma que promou sessions informals de networking, que tenen lloc el darrer dijous de cada mes al taller-cafeteria de l'Agència de Desenvolupament Local. Al Mastercafé, la proximitat, el grup reduït i el temps dedicat en exclusiva beneficien els emprenedors, que poden conèixer de la mà d'un expert aquelles qüestions d'empresa que els interessen, els preocupen o simplement s'expliquen millor en un entorn proper.
El gerent d'Es Gremi ha repassat a PalmaActiva la trajectòria d'aquest centre musical i ha afirmat que per a "dur un negoci no basta amb tenir passió, la clau és saber quin és el nostre model de negoci". L'empresari també ha explicat que "Es Gremi ha canviat i evolucionat, però mai hem perdut l'essència original, fins i tot en èpoques difícils". Segons Bauzà, "és fonamental apostar per la professionalització tenint clar la visió d'on volem arribar".
Per la seva part, Miguel Oliver i Toni Corona han afirmat que "les TIC són una revolució i han suposat la democratització de la comunicació; els darrers anys hem passat d'enviar SMS i fer cartells a fer feina amb xarxes socials aconseguint arribar al nostre públic objectiu gràcies a la segmentació i les dades que tenim". L'empresa Beontop ha destacat la importància en la comunicació de ser creatius per a diferenciar-se, "i això es pot fer a dia d'avui, amb pressuposts petits".
Data darrera modificació: 13 de març de 2023