Cort impulsa la creació de vols directes amb la ciutat de Praga - Comunicació i Premsa
Cort impulsa la creació de vols directes amb la ciutat de Praga
Mateo Isern rep Tomáš Hudeček, batle de Praga, i destaca que incrementar la connectivitat aèria amb mercats emissors és una de les estratègies en què està treballant la ciutat
Palma, 30 de setembre de 2013.- El batle de Palma, Mateo Isern, ha rebut aquest matí a l'Ajuntament el batle de Praga, Tomáš Hudeček. El motiu de la reunió és establir sinergies amb la finalitat d'impulsar institucionalment, mitjançant esforços del sector privat, vols directes entre ambdues ciutats durant la temporada baixa. Actualment, Palma està connectada amb la República Txeca només en temporada alta, principalment per la companyia aèria Travel S,ervice que opera als tres aeroports més importants: Praga, Brno i Ostrova.
A la reunió, hi ha assistit també el tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, i el cònsol honorari de la República Txeca, Dalibor Ciak.
Per la seva banda, Mateo Isern ha indicat que millorar la connectivitat aèria durant tot l'any, amb la finalitat d'incrementar el nombre de rutes amb mercats emissors, és una de les estratègies en què està treballant Palma. L'objectiu és consolidar Palma com una destinació urbana. En aquest sentit, la trobada d'avui reafirma l'interès que té Palma, i en general l'illa de Mallorca, com a destinació en mercats emissors com la República Txeca.
A nivell nacional, Balears és la segona destinació receptora de turistes txecs amb una quota propera al 22%, per darrere de Catalunya. Es tracta d'un mercat emissor fidel a les destinacions que ja coneix i que cerca a més de sol i platja destinacions urbanes amb activitats culturals i esportives.
El mercat txec ha mantingut una evolució molt positiva a Espanya en els últims quatre anys. En els cinc primers mesos de 2013 Espanya ha rebut 184.473 turistes txecs, un 3,1% més que la quantitat obtinguda en el mateix període de l'any anterior.
En aquest sentit, Palma està reforçant la seva estratègia de promoció per tal d'aconseguir que la capital balear se situï en el circuit de ciutats de city break.
Data darrera modificació: 13 de març de 2023