Cort habilita un nou tràmit electrònic per a facilitar les sol·licituds d’intervenció d’entitats ciutadanes als plens municipals - Comunicació i Premsa
Cort habilita un nou tràmit electrònic per a facilitar les sol·licituds d’intervenció d’entitats ciutadanes als plens municipals

Palma, 23 de setembre de 2024.- L’Ajuntament de Palma ha habilitat a la Seu Electrònica un nou tràmit específic per a facilitar la comunicació de les sol·licituds d’intervenció d’entitats ciutadanes a les sessions ordinàries dels plens municipals.
Amb això, les entitats que estiguin inscrites en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes (RMEC) i comptin amb la declaració d’utilitat pública municipal (UPM) podran presentar les seves sol·licituds a través del següent enllaç: https://palma.sedipualba.es/carpetaciudadana/tramite.aspx?idtramite=13981.
Igualment, s’ha decidit atorgar un període extraordinari d’adaptació fins al 31 de desembre de 2024 perquè les entitats ciutadanes inscrites en el RMEC que encara no comptin amb la declaració UPM, i mentre es tramiti la seva obtenció, puguin continuar sol·licitant la seva intervenció en les sessions ordinàries en què es debatin assumptes relacionats amb el seu objecte social o àmbit d’actuació.
Data darrera modificació: 24 de setembre de 2024