Álvaro Gijón i Isabel Borrego repassen a Madrid les accions conjuntes per a millorar Palma com a destinació turística - Comunicació i Premsa
Álvaro Gijón i Isabel Borrego repassen a Madrid les accions conjuntes per a millorar Palma com a destinació turística
Turespaña es bolca en la col.laboració del concurs "Vacaciones por la cara" de la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365
Palma, 11 de març de 2013.- El tinent de batlia de Turisme i Coordinació Municipal, Álvaro Gijón, ha mantingut aquest matí a Madrid una reunió amb la secretària d'Estat de Turisme, Isabel Borrego i el president de Segittur, Antonio López de Ávila.
Tal com ha explicat Álvaro Gijón, "aquesta trobada ha tingut com a objectiu fer un seguiment de totes les activitats que la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 està duent a terme amb la col.laboració de Turespaña per tal de millorar la qualitat de la destinació".
El tinent de batlia ha explicat que una de les últimes accions en què Turespaña s'ha bolcat ha estat el recent projecte presentat per la Fundació, "Vacaciones por la cara". Es tracta d'un concurs via Facebook on qualsevol resident de Mallorca pot aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya, la qual està basada en els productes turístics de la ciutat: Cruises, Shopping, Culture, Gastronomy, Sailing i Sports.
En aquest sentit, Gijón ha agraït la col.laboració de Turespaña mitjançant la difusió d'aquesta campanya als seus més de 60.000 seguidors a Twitter i ha destacat que el passat dissabte "vàrem aconseguir ser trendic topic a la xarxa".
Data darrera modificació: 13 de març de 2023