L’SMAP projecta una nova plataforma digital que permetrà una comunicació i atenció més centralitzada i personal - Comunicació i Premsa
L’SMAP projecta una nova plataforma digital que permetrà una comunicació i atenció més centralitzada i personal
El Consell d’Administració ha aprovat la contractació d’aquest nou programari omnicanal, que suposa un avanç més en l’aposta per la digitalització i la qualitat
Palma, 17 de maig de 2024.- El Consell d’Administració de la Societat Municipal d’Aparcaments i Projectes, SA (SMAP) ha iniciat la licitació d’un nou programari omnicanal, que permetrà millorar la satisfacció dels usuaris dels diferents serveis de l’empresa: aparcaments, ORA i Bicipalma. Aquesta nova eina, que ara surt a licitació, suposarà un avanç més en l’aposta per digitalitzar diferents procediments i millorar la qualitat dels serveis.
En concret, el nou programari omnicanal permetrà centralitzar en format digital l’atenció a les persones usuàries dels serveis de l’SMAP que arriben a través de diferents canals (telefònic, correu electrònic o d’altres). Aquesta integració en un sistema comú contribuirà a fer que l’atenció a l’usuari de l’SMAP sigui més àgil, personalitzada i efectiva.
Data darrera modificació: 17 de maig de 2024