Publicador de contenidos


Palma es dóna a conèixer al mercat italià com a destinació de city break


26 octubre de 2015

De la mà de la Fundació Turisme, periodistes de prestigiosos mitjans coneixeran l'àmplia oferta de què disposa la ciutat del 29 d'octubre al 2 de novembre
Palma, 26 d'octubre de 2015.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365, amb l'objectiu de promocionar la ciutat en temporada baixa com a destinació urbana, ha organitzat un viatge de familiarització dirigit a periodistes de prestigis mitjans italians com ara VDG magazine - i Viaggi del Gusto, Travel Quotidiano, Icon, D-La Repubblica, el diari Huffington Post i el canal en línia de l'agència de notícies Ansa.it, canale viaggi.
Concretament, del 29 d'octubre al 2 de novembre, 6 periodistes especialitzats en turisme urbà, cultural, gastronòmic i life style coneixeran de primera mà la completa oferta de què disposa Palma en temporada baixa.
Aquesta iniciativa, "que s'emmarca en l'estratègia que està desenvolupant la Fundació, pretén donar a conèixer a importants prescriptors la destinació al novembre i demostrar que durant l'hivern la capital balear és una ciutat ideal per a ser visitada", explica la regidora de Turisme, Comerç i Treball, Joana Maria Adrover.
Així, durant la seva estada els periodistes convidats duran a terme diverses activitats, tant de tipus gastronòmic com cultural i d'oci, i coneixeran diversos espais d'art de la destinació.
Aquest viatge de premsa és fruit del treball conjunt de la Fundació Turisme amb l'Oficina Espanyola de Turisme a Milà, Air Europa i l'Agència de Turisme Balear, i compta amb la col.laboració del patró de la Fundació, l'Hotel HM Jaume III.
Així mateix, empreses i organismes han volgut sumar-se a aquesta iniciativa assumint per la seva banda els costs, com ara la Seu, el Museu d'Art Contemporani Es Baluard, l'Hotel Sant Francesc, el Mercat Gastronòmic Sant Joan i els restaurants Es Rebost, Taronja, Negre Mar i Bon Lloc.

Fecha última modificación: 13 de marzo de 2023