Publicador de contenidos


Obert el termini per a participar a la Fira de Nadal i Reis, que tindrà lloc entre el 21 de novembre i el 7 de gener


19 septiembre de 2018

Antònia Martín: "Amb les clàusules socials i el nou calendari, enguany oferim millors condicions i més setmanes de funcionament a la Fira"

La informació per als peticionaris ja està disponible a totes les OAC de l'Ajuntament

Palma, 19 de setembre de 2018.- La regidora de Sanitat i Consum, Antònia Martín, i la directora general de Mercats i Ciutadania, Griselda Sesé, han explicat avui que ja està obert fins dia 5 d'octubre el termini per a sol.licitar participar a la Fira de Nadal i Reis de Palma. Hi ha un total de 260 casetes disponibles.

Enguany la Fira de Nadal i Reis que té lloc a la plaça Major, la Rambla, via Roma, la plaça d'Espanya i la plaça de la Porta Pintada, obrirà les portes dia 21 de novembre i tancarà dia 7 de gener.

Com a novetat, enguany s'incorporen criteris de clàusules socials per a l'adjudicació de casetes. Així, "aquest any oferim millors condicions i més setmanes de funcionament de la Fira de Nadal", que, com ha explicat la regidora de Sanitat i Consum, Antònia Martín, "dona el sus a l'ambient nadalenc a Palma", i arrancarà enguany dos dies abans del Black Friday.

Martín ha destacat l'esforç de la Regidoria per a "dignificar els mercats de Palma, consolidant llocs de feina i apostant per l'artesania i el producte local" als diferents mercats que hi ha al llarg de l'any a Palma.

Més pes de les clàusules socials

Com a novetat, enguany els barems per a determinar l'ordre dels sol.licitants per a les vacants del mercat puntuarà amb 10 punts (un 40% del total de la puntuació) les clàusules socials. A més, dins aquest epígraf, es valoraran amb 3 punts les dones que hagin sofert violència masclista, com ha explicat la directora general de Mercats i Ciutadania, Griselda Sesé.

A l'apartat de clàusules socials es valoraran amb 1 punt les persones que es trobin en atur, les famílies d'una família monoparental amb fills menors d'edat es valoraran amb 2 punts i per situació de discapacitat física, psíquica o sensorial del peticionari o persones a càrrec seu es puntuarà entre 1 i 0,5 punts.

Com en altres edicions també es puntuarà estar en possessió de la Carta d'Artesà (8 punts) o de Mestre Artesà (9 punts); la tipologia de productes es valorarà amb 8 punts: així, es valorarà l'oferta o articles que afavoreixin el compliment de les finalitats pròpies de la Fira, valorant-ne la contribució a la bona imatge d'aquesta.

La informació per als peticionaris ja està disponible a totes les OAC de l'Ajuntament. Els venedors que ja participaren a la passada edició han d'emplenar una sol.licitud de renovació a qualsevol OAC o bé a l'oficina d'atenció al públic del Servei de Consum i Mercats.

Les persones que vulguin concórrer-hi per primera vegada han d'emplenar els impresos disponibles a les OAC.

Fecha última modificación: 13 de marzo de 2023