Nova eina per reiniciar la vostra contrasenya - Comunicación y prensa
Nova eina per reiniciar la vostra contrasenya
26 enero de 2016
Us informam que tenim una nova eina per a poder reiniciar la vostra contrasenya del domini i/o desbloquejar l'usuari: https://usuaris.palmademallorca.es

- Per a què serveix? Es tracta d'una pàgina on podeu canviar la contrasenya quan no la recordeu i desbloquejar l'usuari de domini. Mitjançant els botons pertinents podeu dur a terme ambdues accions.
- Per què ho feim? Per què sigueu totalment autònoms i no us faci falta dependre del 3333 per a tasques que poden ser automatitzades.
- A qui s'aplica? A tothom que tingui un usuari del domini, ja sigui per a entrar a l'ordinador, per a fer servir el correu de l'Ajuntament, accés mitjançant aplicacions externes... Inclou els col·lectius que estan fora de la xarxa corporativa: EMT, Riba, Policia, CAIB...
- D'on ho puc fer servir: de qualsevol lloc, fins i tot de fora de l'Ajuntament. Es pot fer servir des d'un PC de l'Ajuntament, un PC personal, un mòbil o una tauleta gràfica. Fins i tot si estau de baixa o de vacances i necessitau accedir al vostre correu i teniu el compte bloquejat o no recordau la contrasenya .
- Quines dades són necessàries per a poder-ho fer servir? Depenent de cada cas en necessitareu unes o altres:
- Canvi de contrasenya
- usuari
- NIF (DNI + lletra) o passaport
- pregunta/resposta de seguretat
- correu electrònic personal
- Canvi de contrasenya
- Desbloqueig d'usuari
- usuari
- NIF (DNI + lletra) o passaport
- pregunta/resposta de seguretat
- usuari
- Per què és necessari el meu correu personal? A l'hora de donar-vos una contrasenya nova aquesta es facilitarà a un compte de correu al qual sí que pugueu accedir.
- On puc donar d'alta aquestes dades? A la mateixa pàgina trobareu el botó d'Accés a les dades d'usuari, on podreu emplenar-les i/o actualitzar-les.
- Hem d'emplenar totes les dades que ens demaneu? Totes les dades que us demanem ens són necessàries per a la nostra feina. En particular:
- La vostra àrea: per a poder organitzar correctament, entre d'altres, els recursos compartits en xarxa (I:), correu electrònic...
- Pregunta/resposta de seguretat: per a poder canviar la contrasenya o desbloquejar l'usuari aquesta informació és imprescindible. Si no l'heu emplenada no podreu fer servir aquesta funcionalitat.
- Correu electrònic personal: per a poder-vos enviar la contrasenya quan aquesta s'hagi restablert. No s'enviarà cap altre tipus d'informació i es mantindrà en una base de dades guardada d'acord amb les ordenances en vigor de la LOPD.
- Puc actualitzar aquestes dades si no són correctes? Sí. És molt important per a la feina de tots que aquestes dades estiguin actualitzades i siguin tan fidels com sigui possible a la realitat.
- Cada quan he d'actualitzar aquestes dades? Cada vegada que deixin de ser correctes (canviau d'edifici o de número de telèfon, per exemple). De manera automàtica se us demanarà que ho faceu cada 6 mesos.
Fecha última modificación: 2 de mayo de 2023