Publicador de contenidos


EMAYA reforçarà la neteja de Palma incorporant 50 treballadors eventuals


26 junio de 2015

Les persones interessades en aquesta oferta de feina, amb un contracte de 3 mesos de durada, podran presentar la seva sol.licitud entre el 29 de juny i el 3 de juliol

La presidenta de l'empresa, Neus Truyol, considera aquesta "una necessitat urgent i temporal per a atendre el preocupant dèficit de neteja que arrossega la ciutat"

Palma, 26 de juny de 2015.- La tinenta de batle d'Ecologia, Agricultura i Benestar Animal i presidenta de l'Empresa Municipal d'Aigües i Clavegueram (EMAYA), Neus Truyol, ha mantingut aquest matí la seva primera reunió amb els membres del Comitè d'Empresa de l'Àrea de Medi Ambient d'aquesta companyia en el transcurs de la qual els ha traslladat la proposta de reforç dels serveis de Neteja i Recollida urbana mitjançant la contractació temporal de 50 persones.

Truyol ha plantejat aquesta oferta d'ocupació "com a conseqüència de la necessitat de personal, urgent i temporal, per a atendre el preocupant dèficit de neteja que arrossega la ciutat des de la passada legislatura". Així, ha proposat als membres de la part social la selecció de 50 treballadors/es amb una reserva del 5% per a persones amb discapacitat en compliment de l'article 59.1 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

La presidenta d'EMAYA ha explicat que totes les persones que superin el procediment selectiu s'incorporaran a la plantilla de Medi Ambient amb un contracte temporal de 3 mesos de durada i amb la categoria de peó especialista.

Truyol també ha volgut agrair "la bona predisposició del Comitè d'Empresa de Medi Ambient a l'hora de consensuar aquesta proposta tenint-ne en compte la urgència i el poc temps amb què ha estat abordada". En aquest sentit, ha afegit que confia que aquest fet "sigui senyal d'una nova etapa de cooperació habitual entre la direcció i la part social per tal d'assumir objectius de millora en els serveis".

Requisits. Les persones aspirants seran seleccionades mitjançant la realització d'una entrevista personal i procediment de concurs basant-se en els requisits disposats per EMAYA i que són: tenir la nacionalitat espanyola o ser ciutadà de la UE, tenir permís de residència i de feina en vigor, ser major d'edat i no haver arribat a l'edat de jubilació ordinària, no haver estat acomiadat mitjançant expedient disciplinari de cap empresa pública, comptar amb les degudes aptituds físiques i psíquiques i estar en possessió del títol de graduat escolar, ESO o equivalent.

També es valoraran com a mèrits l'experiència professional prèvia de les persones aspirants, el nivell de català, si disposen de permís de conduir i la seva situació personal, primant aquelles persones aturades de llarga durada, amb càrregues familiars, amb càrregues familiars de persones amb discapacitat i les famílies monoparentals. A més, es tindrà especial cura amb les dones i els majors de 45 anys pel fet d'estar especialment exposats a la present situació de crisi econòmica.

La sol.licitud per a accedir al procés de convocatòria es pot obtenir directament a través del departament de Recursos Humans d'EMAYA (camí dels Reis, 400 –Son Pacs–) o bé descarregar-se des de les pàgines web d'EMAYA (www.emaya.es) i de l'Ajuntament de Palma (www.ajuntamentdepalma.es) a través dels bànners "concursos oposició" i "oferta pública de feina", respectivament.

Les persones aspirants podran presentar la sol.licitud degudament emplenada al departament de RH d'EMAYA des del 29 de juny al 3 de juliol (ambdós inclosos) en horari de 9 h i 14 h. Així mateix, hauran d'adjuntar original i còpia del DNI o NIE, passaport o targeta de residència, número d'afiliació a la Seguretat Social i documentació acreditativa dels mèrits. Les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33% hauran de presentar un certificat que acrediti la seva aptitud per a poder exercir les funcions de peó especialista.

La proposta presentada aquest matí a la part social preveu que l'òrgan de selecció que valorarà les capacitats professionals, la conducta laboral i l'aptitud professional de les persones aspirants estigui format per 3 tècnics del departament de RH (psicòlegs) i dos membres del Comitè d'Empresa de Medi Ambient.

Fecha última modificación: 13 de marzo de 2023