Publicador de contenidos


EMAYA presenta la version actualizada de su aplicacion para comunicar incidencies "EMAYA Gestion de Incidencias"


17 noviembre de 2015

Una vegada millorada l'aplicació es vol potenciar el seu ús com a canal perquè els ciutadans comuniquin incidències a la via pública

Palma, 17 de novembre de 2015.- EMAYA ha llançat avui la nova versió actualitzada de la seva aplicació de Gestió d'Incidències a la Via Pública, disponible des d'ara mateix per IOS, Android i versió web. Amb el nom "EMAYA Gestió d'Incidències" els interessats la trobaran als llocs habituals per descàrrega d'aplicacions per a iPhone i Android, i a través de www.emaya.es.

EMAYA compta amb una aplicació a l'abast dels ciutadans per comunicar incidències des de 2012. Des de llavors el seu ús ha anat incrementant d'any en any. L'any 2015 varen arribar uns 500 avisos d'incidències a través de l'aplicació.

Ara es vol potenciar aquest sistema, que es vol convertir per part de la direcció d'EMAYA en el principal canal on line de tramitació de peticions de serveis i de comunicació d'incidències per part dels ciutadans a l'empresa municipal. No es pretén substituir el servei telefònic (el telèfon gratuït d'atenció ciutadana d'EMAYA, 900724000), però es vol potencia l'ús de l'aplicació front el correu electrònic i altres vies.

Amb l'ús de l'aplicació la gestió de les incidències i peticions ciutadanes és més senzilla per EMAYA i per als ciutadans, facilita que en tot moment puguin fer un seguiment de l'estat de la seva demanada. El correu electrònic, en canvi, implica una gestió més complexa a l'hora d'introduir les dades i estar en contacte amb els ciutadans.

Amb el llançament de la nova versió s'espera incrementar el seu ús. L'actualització de l'app facilita el procés de donar-se d'alta i fer ús complet dels serveis (abans s'havia de telefonar per activar l'usuari, ara aquesta passa s'ha eliminat).

Així mateix ara es permet recuperar les dades d'usuari en cas de canvi de dispositiu. Si es canvia de dispositiu, es reinstal.la l'aplicació i directament es pot fer login amb l'usuari existent, mentre que abans s'havien de registrar de nou. També es pot recuperar la contrasenya en cas d'oblit i canviar la contrasenya.

Altres canvis han anat adreçats a millorar la usabilitat de l'app i l'adaptació de la interfície de la app a les darreres versions d'iphone i android. S'han corregit també petits errors en el funcionament de l'app.

Alguns tipus de dispositius tablets que no estaven suportats ja es poden utilitzar. Amb això ja podem dir que l'app està dissenyada per qualsevol tipus de dispositiu smartphone o tablet (a més de la versió web).

L'usuari quan utilitza l'aplicació ha d'indicar el lloc, amb l'ajuda d'un mapa interactiu, a continuació ha de seleccionar el servei en relació al qual fa la petició: neteja, aigua o recollida de residus. Segons el servei seleccionat podrà comunicar l'existència de brutícia als contenidors, d'herbes al carrer, pintades, fuites d'aigua, tall d'aigua, contenidors plens o avariats, presència de bosses abandonades, etc.

D'aquesta manera EMAYA proporciona a la ciutadania un mitjà complet i de fàcil ús que li permet fer arribar qualsevol incidència relacionada amb la via pública. Es pot situar el lloc fàcilment gràcies a la geolocalització i es facilita la creació de l'avís.

Amb la nova aplicació és més fàcil per EMAYA activar el seus mecanismes de resposta per tal de resoldre el més aviat possible els problemes de gestió d'aigua, residus i neteja viària que demanden els ciutadans. D'aquesta manera l'empresa municipal dóna una passa més per proporcionar un millor servei a la ciutadania de Palma i avançar cap a una ciutat més neta, de millor qualitat urbana i amb més qualitat de vida.

Galería Multimedia

Fecha última modificación: 13 de marzo de 2023