COMUNICACIÓ DE LA POLICIA LOCAL SOBRE LA UTILITZACIÓ DEL GEISER - Comunicación y prensa
COMUNICACIÓ DE LA POLICIA LOCAL SOBRE LA UTILITZACIÓ DEL GEISER
Arran de l'aprovació per Acord de Junta de Govern de data 23 de setembre de 2020, pel qual s'estableix la utilització de l'aplicació Gestió Integrada de Serveis de Registre (GEISER) com a aplicació integral de Registre de l'Ajuntament i dels organismes autònoms, la Policia Local ha fet un esforç en la integració d'aquest registre amb els sistemes informàtics propis de gestió interna (EUROCOP).
És per això que, amb el vistiplau del secretari de l'Ajuntament, a partir de dia 1 de març de 2022, la Policia Local passarà a emprar exclusivament l'aplicació GEISER, per a la recepció i tramitació de comunicacions i demandes internes entre els distints departaments municipals, deixant de donar recepció ni tramitació de cap document intern rebut a través de qualsevol altre canal diferent d'aquests (DMI, correu electrònic, sobre, etc. ).
Regidoria Àrea de Seguretat Ciutadana
Fecha última modificación: 6 de marzo de 2023