Publicador de continguts


Arranquen les sessions fotogràfiques de la campanya de promoció turística "Passion for Palma de Mallorca"


3 / de juny / 2013

La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 tria la Fundació Joan i Pilar Miró com a escenari per a il.lustrar el producte Cultura

Pedro Homar: "Associar el prestigi internacional de l'artista a la nostra ciutat constitueix un reforç fonamental per a la imatge de Palma de Mallorca"

Palma, 03 juny 2013.- La Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 ha iniciat avui les sessions fotogràfiques de la campanya de promoció turística de la ciutat "Passion for Palma de Mallorca".

Tal com ha assenyalat el gerent de la Fundació, Pedro Homar, "la Fundació Joan i Pilar Miró ha estat escollida per a il.lustrar el producte Cultura. És un dels llocs a Palma que sens dubte mereix ser promocionat". En aquest sentit, Homar ha destacat que "associar el prestigi internacional de l'artista a la nostra ciutat constitueix un reforç fonamental per a la imatge de Palma de Mallorca".

Així mateix, Pedro Homar ha indicat que dins el Pla estratègic de la Fundació, el producte Cultura "és el que més pes té, representant un 35% del total de les activitats". Per això, des de la Fundació Turisme es fa "una important aposta pel cinema, l'art contemporani, la dansa, la música, el còmic, així com, per la promoció dels espais culturals de què disposa la ciutat, sempre de la mà de l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament" ha ressaltat Pedro Homar.

Per la seva banda, el fotògraf triat per a la campanya, Nando Esteva, ha declarat que participar en aquest projecte suposa "materialitzar el meu compromís amb la ciutat en què vaig néixer i desenvolup la meva feina i sobretot la que m'inspira". En aquest sentit, Esteva ha destacat que amb el seu treball vol transmetre una imatge de ciutat "neta, divertida, alegre, moderna i cosmopolita".

Per a protagonitzar la sessió de fotos d'avui i representar el producte Cultura, Nando Esteva va triar entre els sis guanyadors Toni Company, un senyor de mitja edat el qual, durant el càsting final expressà el seu desig de convertir-se en el protagonista del producte Cultura, perquè és el que més l'atreu de la ciutat.

Durant el mes de juny la Fundació Turisme Palma de Mallorca 365 preveu realitzar totes les sessions fotogràfiques en què cadascun dels protagonistes il.lustrarà un dels productes estrella de la promoció turística de la ciutat. Les localitzacions aniran en consonància amb els diferents productes. Així, doncs, Gastronomia tindrà lloc al Moll Vell; Compres, a la zona de la plaça de la Reina; per a Nàutica l'escenari elegit és la badia de Palma; el Golf, a Son Muntaner, i per al producte Esports s'han triat dos llocs: el Portitxol i la Platja de Palma.

El resultat final de la campanya serà un original per producte, que es difondrà en suports de publicitat gràfica, exterior (opis, tanques, autobusos) i en línia, utilitzant principalment mitjans i suports dels patrons de la Fundació.

Cal recordar que el passat mes de març la Fundació va posar en marxa el concurs "Vacances per la cara" sota el lema "Passion for Palma", basat en la creativitat i l'originalitat i en el qual la participació ciutadana i les xarxes socials varen ser les autèntiques protagonistes. Qualsevol resident de Mallorca podia aspirar a convertir-se en un dels sis protagonistes de la nova campanya.

Data darrera modificació: 13 de març de 2023